Integracja z TeleCube
TeleCube to telefonia VoIP dedykowana dla klientów biznesowych. Sztandarowym produktem jest wirtualna centrala telefoniczna. Dla sklepów internetowych został przygotowany widget RINGY, który ułatwia kontakt telefoniczny i pomaga zwiększyć konwersję.
Integracja z TeleCube ze Sky-Shop.pl
Wirtualna centrala telefoniczna od TeleCube
Wirtualna centrala telefoniczna to narzędzie do zarządzania (w tym automatyzacji) połączeniami, usługami oraz urządzeniami telekomunikacyjnymi w firmie.
Centrala w podstawowej wersji, tzw. pakiet Start kosztuje 39 zł netto + 23% VAT / miesiąc / dla max. 5 kont telefonicznych (użytkowników). W pakiecie Start są oferowane m.in. następujące funkcje e-centrali: IVR, kolejkowanie, SMSy, billing online, warunki czasowe, wirtualny lektor oraz 2 polskie numery stacjonarne. W wyższych pakietach można uzyskać więcej numerów oraz dodatkowe funkcje jak: API, nagrywanie rozmów, telekonferencje czy widget callback RINGY (dla Twojej strony www i sklepu internetowego).
Dostarczamy również inne produkty w tym m.in. numery stacjonarne z Polski i zagraniczne (z ponad 50 krajów), polskie numery komórkowe oraz usługę SIP Trunk.
Widget RINGY dla sklepów internetowych
RINGY to widget, który należy umieścić na firmowej stronie internetowej. Dzięki niemu użytkownicy strony mogą w prosty sposób zestawić połączenie telefoniczne z przedstawicielem danej firmy. RINGY zwiększa wygodę Twoich Klientów oraz konwersję Twojej strony internetowej. Ringy można w prosty sposób zaimplementować w sklepie internetowym utworzonym przy użyciu Sky-Shop.pl Wystarczy jedynie pobrać kod źródłowy wcześniej skonfigurowanego widgetu z Panelu TeleCube i wstawić go w odpowiednim miejscu w Panelu Sky-Shop.pl
Zobacz, jak zintegrować RINGY ze sklepem Sky-Shop.pl