Poznaj swój e-biznes na wylot. W Sky-Shop udostępniamy zaawansowane narzędzia do analizy. W panelu administracyjnym znajdziesz wszystkie najważniejsze statystyki dotyczące sprzedaży w Twoim sklepie.
Sky-Shop daje Ci dostęp do rozbudowanych statystyk sklepu internetowego, dzięki którym dokonasz analizy wielu elementów takich jak: zamówienia, wizyty w sklepie, klienci i produkty.
Zebrane dane możesz wyświetlać w rozmaitych formach, a także w dowolny sposób manipulować przedziałem czasowym.
Zadbaliśmy o zminimalizowanie efektu porzuconych koszyków. Sklepy internetowe na platformie Sky-Shop osiągają średni współczynnik porzuceń koszyków na poziomie 51%. To aż o 16% mniej niż wynosi średnia dotycząca wszystkich sklepów internetowych, gdzie ten współczynnik wynosi około 67%.
Specjalny moduł w panelu administracyjnym pozwoli Ci dogłębnie analizować zjawisko porzuconych koszyków. Jasno przedstawione dane będą wskazówką do modyfikowania e-sklepu i zwiększania konwersji.
Analiza wejść na Twój sklep internetowy ze stron polecających pozwoli Ci określić serwisy, z którymi współpraca przynosi największą korzyść.
Uzyskasz wgląd nie tylko w liczbę przekierowań, ale także w dane dotyczące liczby założonych kont i zysku z zakupionych dzięki przekierowaniom produktów.
Analiza sprzedaży jest bardzo ważna w podejmowaniu wszelkich decyzji w biznesie e-commerce. Udostępniamy możliwość generowania raportów sprzedaży oraz definiowania cech tych raportów takich jak: statusy płatności i statusy realizacji.
W celu uniknięcia braków w asortymencie, umożliwiamy włączenie powiadomień o niskich stanach magazynowych produktów w sklepie internetowym. Na podstawie określonego przez Ciebie stanu minimalnego, zostanie wygenerowany alert informujący o konieczności uzupełnienia towarów.
Skonfiguruj konto w Google Analytics i podłącz je w panelu administracyjnym Sky-Shop – to bardzo proste! Da Ci to bardzo szerokie możliwości w zakresie analizy ruchu w Twoim sklepie internetowym. Poznasz szczegóły dotyczące pozyskiwania klientów, efektywności poszczególnych działań marketingowych oraz konwersji.
Integracja umożliwia obsługę modułu e-commerce oraz Google Analytics 4.