Pakiety Enterprise to oferta dla sklepów potrzebujących większych limitów i wydajności - przetestuj przez 14 dni za darmo!

Sky-Shop to idealna platforma do prowadzenia sklepu internetowego, dropshippingu i sprzedaży na Allegro.

Załóż sklep - 14 dni bezpłatnie

Porównaj pakiety

  • 1 rok
  • 3 miesiące
  • 1 miesiąc


Pierwsza płatność za minimum 3 miesiące

Enterprise S1

589 zł/msc.
Wybieram
669 zł/msc.
Wybieram
699 zł/msc.
Wybieram

Enterprise S2

829 zł/msc.
Wybieram
959 zł/msc.
Wybieram
1019 zł/msc.
Wybieram

Enterprise S3

1069 zł/msc.
Wybieram
1219 zł/msc.
Wybieram
1279 zł/msc.
Wybieram

Enterprise S4

1249 zł/msc.
Wybieram
1439 zł/msc.
Wybieram
1519 zł/msc.
Wybieram

Cechy sklepu internetowego

Ilość produktów

150 000
200 000
200 000
200 000

Prowizja od sprzedaży

0%
0%
0%
0%

Ilość administratorów

25
30
35
40

Automatyczne integracje z 419 hurtowniami w tym dropshipping

Bez limitu, aktualizacja 1x/doba
Bez limitu, aktualizacja 1x/doba
Bez limitu, aktualizacja 1x/doba
Bez limitu, aktualizacja 1x/doba

Allegro - Automatyczna integracja

Aplikacja Mobilna - (Nowość)

Liczba skrzynek e-mail w domenie

5
6
7
8

Możliwa ilość języków i walut

6
6
6
6

Bezpłatne i nieograniczone wsparcie konsultantów (infolinia, e-mail)

Mail, infolinia
Mail, infolinia
Mail, infolinia
Mail, infolinia

Serwer dla sklepu i domeny

Szablon sklepu RWD

Przeniesienie Twojego sklepu do Sky-Shop.pl

Certyfikat SSL w cenie

Mini Księgowość Sky-Shop

Integracje zewnętrzne

Zgodność z RODO

SpeedCache i protokół HTTP/2 - Szybkie działanie sklepu

Produkt Dnia

Program Lojalnościowy

Grupy Rabatowe

Monitoring porzuconych koszyków

Raporty Sprzedaży

Cechy sklepu internetowego

Szczegółowe informacje

Aktualizacje sklepu

Monitoring stabilności sklepu 24/7

Edycja wszystkich treści w sklepie (statyczne teksty sklepu)

Historia i logi sklepu

Zarządzanie uprawnieniami administratorów

Możliwość wyświetlania cen netto

Synchronizacja z kursem walut

Obsługa stref czasowych

Własny kod HTML/CSS/JavaScript

Wykorzystanie WebAPI miesięcznie

Do 1 500 000 zapytań
Do 2 000 000 zapytań
Do 2 500 000 zapytań
Do 3 000 000 zapytań

Zarządzanie plikami

Sprzedaż plików cyfrowych

Sklep internetowy

0 zł
0 zł
0 zł
0 zł

Logowanie przez Facebook'a

Limit zamówień

Liczba zamówień miesięcznie

Do 5 000 zam.
Do 10 000 zam.
Do 20 000 zam.
Do 30 000 zam.

Hosting i domena

Hosting i domena

Domena sklepu w domenie Sky-Shop (nazwasklepu.mysky-shop.pl)

Możliwość podłączenia własnej domeny

Możliwość utworzenia subdomeny

Hosting (serwer) sklepu w technologii Cloud

Backup Danych (kopie zapasowe) - 1x dziennie

Backup zamówień - w czasie rzeczywistym

Certyfikat SSL w panelu administracyjnym

Skrzynki e-mail w domenie sklepu (Poczta Sky-Shop)

5
6
7
8

SpeedCache i protokół HTTP/2
- Szybkie działanie sklepu

Obsługiwany protokół HTTP/2

Certyfikat SSL

Certyfikat SSL

Opcja dodatkowa
Opcja dodatkowa
Opcja dodatkowa
Opcja dodatkowa

Możliwość instalacji zewnętrznego Certyfikatu SSL

Tak - Koszt instalacji
250 zł netto
Tak - Koszt instalacji
250 zł netto
Tak - Koszt instalacji
250 zł netto
Tak - Koszt instalacji
250 zł netto

Zgodność z RODO

Zgodność z RODO

Darmowa Umowa Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych

Prawo do zapomnienia - Możliwość usunięcia wszystkich danych Klienta ze sklepu

Dostęp do swoich danych - Klient samodzielnie może pobrać wszystkie swoje dane w formacie XML

Pasek informujący o Cookies / Polityce prywatności

Zgodność z rozporządzeniem GPSR

Checkbox'y do zbierania zgód (rejestracja. zamówienie)

Newsletter - Zbieranie zgód
w modelu Double Opt-in

Produkty

Pełne zarządzanie produktem

Znak wodny dla produktów

Produkty gratisowe

Magazyn na parametry dodatkowe

Eksport produktów do pliku Excel, CSV, HTML, XML

Import produktów z plików zgodnych z naszym formatowaniem

Powiadomienia o niskich stanach magazynowych

Sprzedaż w dowolnej jednostce miar

Pełne opakowania i wyświetlanie ceny za sztukę

Różne stawki VAT

Generowanie oferty do PDF na karcie produktu i w koszyku

Opinie i oceny produktu

Zamówienia, faktury i e-maile

Pełna obsługa zamówień

Eksport zamówień do pliku Excel, CSV, HTML, XML

Dokumenty PDF do zamówienia

Rachunki bez VAT

Faktura VAT

Faktura Proforma

Wystawienie nowej faktury ręcznie

Masowe wystawianie faktury (iFirma, wFirna, Mini Księgowość Sky-Shop)

Lista faktur i eksport zestawień do Excel, CSV, HTML, XML

Automatyczne e-maile do Klientów ze statusami zamówień i dokumentami (PDF'y, FVAT)

Możliwość edycji treści wszystkich maili automatycznych

Sprzedaż plików cyfrowych

Sprzedaż plików w dowolnych formatach

Automatyczna wysyłka plików po opłaceniu zamówienia

Bezpieczne przechowywanie plików na serwerze

Ustawienie maksymalnego limitu pobrań

Ustawienie maksymalnego czasu na pobranie plików

Ustawienie maksymalnej ilości pobrań pliku

Limit powierzchni dyskowej na pliki (w tym pliki cyfrowe) - nie dotyczy zdjęć produktów

35GB
40GB
45GB
50GB

Narzędzia marketingowe i klienci

Statystyki sklepu

Newsletter - limit wysyłki miesięcznie

15 000
20 000
25 000
30 000

Powiadomienia SMS klientów i bramki SMS

Nazwa nadawcy SMS'a

Ustawienia SEO sklepu

Porównywarki cen

Monitoring klientów online

Produkt Dnia

3-etapowa wyszukiwarka

Kody rabatowe

Grupy rabatowe

Zgłoszenia od klientów

Monitoring porzuconych koszyków

Raporty sprzedaży

Grafika i wygląd sklepu

Kreator szablonu sklepu

Sklep internetowy dostosowany do urządzeń mobilnych (RWD)

Wyskakujące okno Pop-Up - Komunikat

CMS i zarządzanie treścią i układem sklepu

Dwukierunkowa Integracja z Allegro

Liczba równocześnie aktywnych
aukcji (powiązanych) ze sklepem

100 000
150 000
200 000
300 000

Wystawianie aukcji ze sklepu pojedynczo i masowo

Ilość powiązanych kont Allegro

Bez limitu
Bez limitu
Bez limitu
Bez limitu

Etykiety Allegro Smart

Wysyłanie nr listu przewozowego do Allegro

Przekazywanie kodów EAN do Allegro

Produktyzacja

Własne szablony aukcji Allegro

Indywidualne szablony Allegro dla produktów

Szacunkowe koszty aukcji podczas wystawiania

Aukcje do wyczerpania zapasów

Możliwość ustawienia stałej dodatkowej marży dla aukcji

Wiązanie kategorii sklepowych z kategoriami Allegro

Lista wystawionych aukcji

Ustawienie miniaturki aukcji w edycji produktu

Pobieranie zamówień z aukcji Allegro

Pobieranie statusów płatności do zamówień z aukcji Allegro

Pobranie aukcji do sklepu jako produkty (ręczne bez aktualizacji)

Aktualizowanie ilości produktu w sklepie po zakupie na Allegro

Automatyczne grupowanie wielu zamówień klienta w jedno

Pobieranie zamówień z aukcji nie wystawionych przez sklep

Zamykanie aukcji poniżej określonej ilości produktu w sklepie

Zamykanie aukcji po zmianie ceny o ustalony procent ceny

Wystawianie ponownie aukcji

Zmiana ceny lub ilości na aukcji ręcznie

Automatyczne aktualizacje cen na aukcji Allegro

Automatyczne aktualizacje ilości na aukcji Allegro

Allegro Booster (Ekspresowe aktualizacje)

Integracje z kurierami i spedytorami

Apaczka

Furgonetka

Kurier InPost

Paczkomaty InPost

Mapka paczkomatów w koszyku

DHL

DPD

GLS

K-EX

ORLEN Paczka

Poczta-Polska

FedEx

UPS

Dostawy lokalne

Systemy płatności i systemy ratalne

Numer konta i forma płatności - przelew bankowy

1.59%
1.55%
1.49%
1.39%

Systemy księgowe i ERP

Sky-Shop Faktury

iFirma

wFirma

inFakt

Zewnętrzne integracje systemów ERP ze Sky-Shop

Pozostałe

Masz pytanie odnośnie cennika?

Napisz do nas: info@sky-shop.pl

lub zadzwoń: 12 386 01 30

Podane ceny są cenami netto do których należy doliczyć podatek VAT

Zdobywca podium w konkursie Ekomers 2016 za najlepszą platformę sklepową

Najczęściej zadawane pytania:

1. Czy założenie sklepu testowego do czegoś zobowiązuje?

Nie. Rejestracja, założenie sklepu testowego nie zobowiązują do niczego. Jednak kiedy minie okres testowy, a Klient nie zdecyduje się na opłatę, możemy usunąć sklep testowy bez zachowania kopii jego zawartości.

2. Czy pobierana jest prowizja od sprzedaży?

Nie pobieramy żadnych ukrytych prowizji.

3. Czy zobowiązuje mnie jakaś umowa?

Nie. Płatność jest pobierana z góry za określony czas (1, 3, 12 lub 24 miesiące). Po tym okresie Klient decyduje czy będzie płacił za kolejny okres, czy nie.

4. Czy po upływie okresu testowego znikną wprowadzone produkty lub inne ustawienia?

Nie, jeśli sklep zostanie opłacony, zostanie automatycznie przełączony w tryb abonamentowy, zachowując wszystkie wprowadzone dane, w tym: ustawienia, produkty, zamówienie.

Inaczej sytuacja wygląda, kiedy mimo zakończenia okresu testowego sklep nie zostanie opłacony – wtedy po 14 dniach od daty zakończenia testowania sklep zostaje usunięty z naszego systemu.

5. Czy można stworzyć własną szatę graficzną?

Tak, można to wykonać zlecając nam lub innej firmie.

TUTAJ znajduje się cennik projektów graficznych.

6. Czy można mieć skrzynkę e-mail w domenie sklepu?

Tak. Skrzynka e-mail jest zakładana na naszym serwerze automatycznie wraz ze sklepem, w domenie którą posiada Klient. Ze skrzynki można korzystać przez nasz Webmail lub za pomocą programu pocztowego działającego na komputerze lub podłączyć ją pod już istniejący inny adres e-mail np. w webmailu Gmail.

Aby założyć skrzynki e-mail należy zastosować kroki wskazane w poniższej instrukcji. Skrzynki są możliwe do założenia tylko wtedy, gdy sklep został opłacony i przekształcony w abonament.

Jak skonfigurować skrzynkę?

7. Czy otrzymam Fakturę VAT za zakupione usługi?

Tak. Wystawiamy Faktur VAT za wszystkie zakupione usługi w Sky-Shop w momencie opłacenia zamówienia.

Wystawione faktury znajdziesz w swoim panelu konto.sky-shop.pl w sekcji Zamówienia i faktury.

8. Czy mogę zmienić pakiet abonamentowy w trakcie jego trwania?

Tak. Możesz zmienić pakiet abonamentowy w trakcie jego trwania ale tylko na wyższy pakiet. W takiej sytuacji wyliczana jest różnica dopłaty pomiędzy pakietami za pozostały okres abonamentowy. Zmiana pakietu abonamentowego na niższy możliwa jest po zakończeniu wykupionego okresu abonamentowego aktualnego pakietu.

9. Czy mogę zwiększyć/zmniejszyć ilość produktów w dowolnym momencie?

W każdym momencie możesz zwiększyć limit ilości produktów w sklepie, wykupując interesujący Cię limit produktów poprzez panel zamawiania w koncie klienta.

Zmniejszenie ilości produktów możliwe jest podczas przedłużania okresu abonamentowego sklepu.

10. Czy dokumenty RODO są niezbędne w sklepie internetowym i skąd je wziąć?

Podczas sprzedaży, działań marketingowych, a nawet odpowiadania na pytania zadawane przez klientów przetwarzasz dane osobowe. Zobowiązuje Cię to do przestrzegania przepisów RODO. W sklepie internetowym jasne określenie zasad zbierania i przetwarzania danych oraz zamieszczenie checkboxów dla zgód dodatkowych to jedna z najważniejszych kwestii. Dlatego rekomendujemy skorzystanie z pakietu dokumentów RODO przygotowanego przez zespół prawników z Dokrates.pl, w którym zawarto:

  • Instrukcję wdrożenia RODO w Twoim mikroprzedsiębiorstwie – informacje krok po kroku jak prowadzić biznes zgodnie z wytycznymi ochrony danych osobowych
  • Wzór polityk ochrony danych – wraz z instrukcją ich przygotowania.
  • Wzór analizy ryzyka – wraz z instrukcją jej przeprowadzenia.
  • Wytyczne do ogólnej klauzuli obowiązku informacyjnego – wraz z przykładową klauzulą.
  • Wzór rejestru czynności przetwarzania – wraz z instrukcją wypełnienia.
  • Wzór umowy powierzenia danych osobowych – wraz z instrukcją wypełnienia.
  • Wzór upoważnienia do przetwarzania danych.
  • Wzór oświadczenia pracownika.
  • Wzór rejestru upoważnień – wraz z instrukcją wypełnienia.
  • Wzór rejestru powierzeń przetwarzania – wraz z instrukcją wypełnienia.
  • Wzór rejestru naruszeń ochrony danych osobowych – wraz z instrukcją wypełnienia.
  • Klauzule informacyjne do umów z pracownikami.
  • Klauzule informacyjne do umów z kontraktorami.
  • Politykę Prywatności z Dokrates.pl za 1 zł netto.

Dodatkowo otrzymasz dostęp do webinaru i materiałów informacyjnych o RODO – publikowanych przez Legal Geek.

Więcej informacji znajdziesz we wpisie: „Jak dostosować sklep internetowy do RODO?”.

Co sądzą o nas nasi klienci ?

Przed dokonaniem wyboru testowałem różne platformy i ostateczny wybór pad na Sky-Shop.pl, bez żadnego doświadczenia informatycznego samodzielnie skonfigurowałem cały sklep, co świadczy o łatwości obsługi platformy i jej przyjaznej budowie dla użytkownika, poza tym do wszystkiego są instrukcje w formie artykułów lub nagrań wideo a kontakt telefoniczny z działem technicznym jest bez zarzutu. Sky-Shop.pl współpracuje z wieloma partnerami i dla swoich klientów wynegocjował dużo promocji na korzystanie z ich usług np.: InPost, Senuto, BlueMedia itp. co świadczy o dbałości o klienta.

fornails.pl

Polecam gorąco platformę Sky-Shop każdemu, kto pragnie mieć swój sklep internetowy. Intuicyjna, prosta w obsłudze, olbrzymia ilość integracji z hurtowniami. To wszystko sprawia, że prowadzenie sklepu jak i nawiązywanie kontaktu z hurtowniami jest ułatwione do maksimum. Platforma jest także na bieżąco aktualizowana, przez co systematycznie pojawiają się nowe możliwości do wykorzystania przy prowadzeniu sklepu. Dużą zaletą jest także sprawny kontakt z pracownikami Shy-Shop, którzy nigdy nie zostawili mnie bez pomocy 🙂

nowoczesnedekoracjedodomu.pl

(…) Jako że mam wykształcenie informatyczne wybierałem pomiędzy darmową platformą OpenSource a platformą typu sky-shop.pl. Wybór padł na sky-shop.pl, dzięki temu czas który przeznaczyłbym na konfigurację wszystkich podstawowych funkcjonalności sklepu (np. integracja z hurtowniami, funkcjonalności komunikacji z klientem) mogłem przeznaczyć na promocję sklepu 🙂 Gorąco polecam sky-shop.pl, który pozwala skupić się na prowadzeniu sklepu a nie na technicznych problemach z jego utrzymaniem 🙂

seniorlux.pl

Poznaj nasze opinie

Kilka kluczowych faktów o sky-shop

70 000+

Założonych sklepów internetowych

12 lat

Doświadczenia w e-commerce

1200+

Dostępnych funkcji

Ponad 99%

Stabilności platformy

ZWYCIĘZCA ETRADE AWARDS za najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020
ZDOBYWCA PODIUM W KONKURSIE EKOMERS 2016 na najlepszą platformę sklepową OTRZYMALIŚMY CERTYFIKAT CENEO świadczący o jakości oprogramowania według Ceneo
NAGRODA KONSUMENTA 2019 za wysoką jakość i zadowolenie Klienta