Tworzymy oprogramowanie dla sklepów internetowych, które od początku do samego końca wspiera proces zakupowy.
Wiemy, w jaki sposób klienci szukają wymarzonego sprzętu sportowego, dlatego maksymalnie ułatwiamy im zakupy, a Tobie sprzedaż!
Twój klient kolejny raz przygląda się wymarzonemu zestawowi do nurkowania, rowerowi albo nartom?
Uruchom w swoim sklepie płatność odroczoną lub raty! Informacja zostanie wyświetlona bezpośrednio na karcie produktu, dzięki czemu dowie się, że sprzętem może cieszyć się już teraz, a zapłacić później!
Konkurencja nie oferuje takiego sposobu płatności lub nie informuje o nim wystarczająco dobrze? Tym lepiej dla Ciebie! To u nich produkt będzie oglądany, a u Ciebie kupowany 😉
Twój klient często wie, czego potrzebuje, ale nie wie, który z dostępnych produktów spełnia jego wymagania.
Właśnie dlatego w Sky-Shop dajemy Ci pełną dowolność w konfiguracji filtrów. Dopasujesz je do każdego typu produktu sportowego – od rowerów przez sprzęt wspinaczkowy aż po wyposażenie siłowni.
Dla jeszcze większej wygody, parametry filtrowania ustawisz osobno dla różnych grup produktowych.
Pamiętasz ten moment, kiedy poszedłeś do stacjonarnego sklepu sportowego po jedną rzecz i wróciłeś z pełnym koszykiem? W Twoim sklepie internetowym może być dokładnie tak samo!
Do każdego sprzętu sportowego możesz dobrać:
Moduł produktów rekomendowanych to szansa na dosprzedaż i zwiększenie wartości koszyka, ale i wygoda klienta, który nie chce zastanawiać się nad wyborem pasujących akcesoriów!
Twoi klienci nie muszą scrollować listy w poszukiwaniu rozmiaru, który będzie dla nich idealny! Wyświetlanie rozmiarówki w formie wygodnych buttonów daje natychmiastowy wgląd do pełnej rozmiarówki i wyróżnia te, które aktualnie masz w magazynie.
Chcesz zminimalizować procent zwrotów i zwiększyć wygodę kupujących? Zamieść tabelę rozmiarów wyświetlaną po kliknięciu w przycisk.
Sprzedajesz sprzęt sportowy w kilku wersjach kolorystycznych albo suplementy o różnych pojemnościach lub smakach?
Uruchom funkcję wariantów i pokaż na karcie produktu wszystkie dostępne wersje!
Możliwość sprawnego przełączania się między interesującym klienta asortymentem wspiera konwersję i zmniejsza ryzyko opuszczenia sklepu z powodu trudności w znalezieniu preferowanego typu produktu.
Znane marki przyciągają klientów i wzbudzają zaufanie. Pokaż, że współpracujesz z najlepszymi!
Karuzela, do której wrzucisz loga cenionych firm, doskonale sprawdzi się w roli elementu potwierdzającego kompetencje.
Prawdziwe hobby nie kończy się na zakupie jednej rakiety! W typowym koszyku pojawią się też: piłki, buty, strój i szereg innych rzeczy. Każda z nich może zostać kupiona w Twoim sklepie lub dowolnym innym. Daj klientowi powód, by nie szukał niezbędnych mu produktów u konkurencji i kierował się w pierwszej kolejności do Ciebie.
Dodatkowy bonus w postaci punktów za każdy zakup sprawi, że klient zostanie z Tobą na długie miesiące, a często nawet lata!
Połącz kilka produktów w zestawy i sprzedawaj więcej!
Klienci chętnie korzystają z gotowych połączeń, bo zyskują pewność, że produkty są do siebie dopasowane i oszczędzają czas.
Pamiętaj, że korzystając z parametru dodatkowego, który może wpływać na cenę możesz zaoferować usługę montażu poszczególnych elementów za dodatkową opłatą.
PROMOCJA NA START!
Przetestuj wszystkie możliwości przez 14 dni – totalnie bezpłatnie, bez zobowiązań.
Bezpłatne przeniesienie sklepu do Sky-Shop*
Idealny dla małych biznesów typu handmade / własna produkcja
Idealny na start standardowego sklepu internetowego
Idealny do sprzedaży w wielu kanałach jednocześnie
Podane ceny są cenami netto. Należy do nich doliczyć podatek VAT.
*Bezpłatne przeniesienie sklepu dotyczy prac programistycznych przy migracji danych ze starej platformy do Sky-Shop. TUTAJ więcej informacji na temat migracji.
** Promocja czasowa na pakiety abonamentowe obowiązuje przy pierwszej płatności za rok z góry.
*** Promocje się nie łączą.
Tak. Swój sklep internetowy możesz połączyć z systemem ERP, z którego korzystasz. Dzięki temu stany magazynowe w sklepie stacjonarnym i internetowym będą aktualizowane na bieżąco.
Sprawdź systemy ERP, z którymi zintegrowany jest Sky-Shop.
Tak. Wystraczy, że wykorzystasz funkcję parametru dodatkowego i jego wpływ na cenę. Jeśli klient zaznaczy, że potrzebuje usługi serwisowej, do jego rachunku zostanie doliczona określona przez Ciebie kwota.
Tak. Zakładając sklep w Sky-Shop zyskujesz możliwość sprzedaży na kluczowych polskich marketplaces. Wśród gotowych, zaawansowanych integracji znajdziesz m.in.: Allegro, Shopee, OLX, Empik Place, Morele Marketplace, Sklep na Facebooku i porównywarki cen.
Zamówienia składane w dowolnym kanale sprzedaży obsłużysz bezpośrednio w panelu Sky-Shop.
W Sky-Shop wszystkie integracje są gotowe do uruchomienia. Oznacza to, że natychmiast po wprowadzeniu danych możesz zacząć sprzedawać.
Pełna konfiguracja sklepu zajmie od kilku godzin do kilkunastu dni – w zależności od złożoności Twojej oferty.
Pamiętaj, że po uruchomieniu sklepu w każdej chwili możesz modyfikować każdą jego część i dopracowywać ofertę.
Tak. Wystarczy, ze skorzystasz z modułu B2B. Dzięki niemu stworzysz odrębne oferty dla poszczególnych grup kontrahentów i ukryjesz ceny przed klientami detalicznymi.