Integracja z bramką PayPo
Udostępnij klientom Twojego sklepu możliwość zapłacenia za zakupy później – nawet za 30 dni po złożeniu zamówienia lub w wygodnych ratach. Z PayPo w łatwy sposób zwiększysz sprzedaż i zyskasz nowych, lojalnych klientów, którzy kupują więcej i częściej.
Jak działa usługa PayPo?
PayPo to bardzo wygodna, intuicyjna i bezpieczna metoda płatności. Klient wybiera PayPo jako formę płatności za zakupy w sklepie. Jeśli robi zakupy z PayPo po raz pierwszy, to podaje podstawowe dane, na podstawie których w kilka sekund otrzymuje informację o odroczeniu płatności. Następnie potwierdza transakcję tylko kodem SMS – bez logowania się do banku, czy podawania danych kart płatniczych. PayPo opłaca zamówienie klienta w sklepie, dzięki czemu sklep otrzymuje płatność od razu, a kupujący ma aż 30 dni na spłatę należności bezpośrednio do PayPo. Jeśli potrzebuje więcej czasu, to może rozłożyć płatność na wygodne raty.
Klient robiący zakupy z PayPo otrzymuje indywidualny limit zakupowy, który dzięki regularnym spłatom może wzrosnąć nawet do 3000 złotych. Wartość pojedynczych transakcji zakupowych z PayPo może wynieść od 10 do 2000 złotych.
Z PayPo Twój sklep sprzedaje więcej!
PayPo to metoda płatności, która pozwoli ci sprzedawać więcej i zyskać nowych, lojalnych klientów. W łatwy sposób zdobędziesz dodatkowy przychód, bez kosztownych inwestycji w reklamę czy marketing.
Jak integracja z PayPo może wpłynąć na sprzedaż w Twoim sklepie?
- Będziesz sprzedawać więcej, bo wartość zamówienia z PayPo wzrasta średnio aż o 20 – 40%.
- Zwiększysz konwersję sprzedaży, bo klienci z PayPo kupują więcej i chętniej decydują się na zakup produktów w pierwszej cenie, a także tych z półki premium.
- Będziesz mógł odzyskać nawet średnio 15 – 20% porzuconych koszyków.
- Zyskasz nowych lojalnych klientów, którzy z PayPo robią zakupy w internecie nawet 2x częściej.
Włącz płatności odroczone PayPo w swoim sklepie już teraz!