Integracja z edrone
Edrone to zaawansowany system marketing automation oparty na sztucznej inteligencji.
Integracja pozwala na wysyłanie niezbędnych danych o klientach, produktach i koszykach ze sklepu do systemu edrone.me.
Korzystaj z gotowych scenariuszy, twórz własne i zwiększaj sprzedaż!
Co to jest edrone?
edrone to platforma SaaS wykorzystująca sztuczną inteligencję, która dostarcza rozwiązania klasy Instant ROI i Customer Experience dla eCommerce. Naszą misją jest przekształcenie każdego eCommerce w maszynę sprzedażową, dzięki rekomendacjom produktowym, on-site i off-site, ponad 20 gotowym do wdrożenia scenariuszom marketing automation oraz zaawansowanym narzędziom do segmentacji i personalizacji komunikacji z klientami.
Obecnie prace badawczo-rozwojowe edrone ukierunkowane są na rozwój technologii przetwarzania mowy naturalnej (NLP). Umożliwiają one stworzenie AVA – platformy pozwalającej na dostarczanie wirtualnych asystentów sprzedaży dla eCommerce. We wrześniu 2020, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, udzieliło na projekt grantu w wysokości 12,5 mln złotych. Dodatkowo od października 2020 roku edrone jest wspierane finansowaniem serii A w wysokości 2,5 mln USD pochodzącym od PortfoLion, VC z grupy OTP.
edrone zatrudnia obecnie ponad 110 osób. Firma została uznana za najlepszy CRM dla eCommerce, według listy „CIO 100″ Menedżerów IT, oraz wyróżniona w corocznym konkursie „Best in Cloud”, organizowanym przez magazyn Computerworld. Wreszcie, w 2019 roku, jako polska firma otrzymała od Amazon certyfikat „Well-Architected Framework”.
Klienci edrone to ponad 1 tys. marek eCommerce głównie z Polski, regionu CEE (Słowacja, Czechy, Rumunia), Włoch, Hiszpanii oraz regionu LATAM, a wśród nich Husqvarna, Converse, Mi Home, Leifheit, Tous, Jean Louis David, Abra, Sneaker Peeker, Lancerto, Ryłko, Amso, Muve, Świat Książki, oraz inne rozpoznawane europejskie i brazylijskie marki. Przychody edrone pochodzą ze sprzedaży licencji w modelu SaaS. Ceny abonamentu zaczynają się od 300 USD.
Integracja z edrone
Integracja z edrone umożliwia wsparcie w obszarach:
- CRM
- Automatyzacji Marketingu
- Newslettera
- Marketingu na stronie
- Reklamy
- Raportowania i analityki
Szczegółowe obszary działania integracji z edrone:
CRM:
- Metryki BI i przetwarzanie danych
- Śledzenie zachowania klienta w czasie rzeczywistym
- Panel INBOX & CHAT
- Segmentacja, RFM i głęboka analiza
- Dynamiczne listy np. teraz online
- Profil pojedynczego klienta
- Oś czasu i profil behawioralny
- Niestandardowe tagi
- Reach – social media data
- Baza danych i szybkie wyszukiwanie klienta
- Statystyki INBOX
- Integracja z Facebook Messenger
- Szkice odpowiedzi
AUTOMATYZACJA MARKETINGU:
- Gotowe scenariusze automatyczne (plug-in play)
- Odzyskiwanie porzuconych koszyków
- Wiadomości aktywizujące pod nieobecność w sklepie
- Programy lojalnościowe
- Kampanie po wizycie klienta
- Kampanie sprzedażowe po zakupie
- Scenariusz urodzinowy
- Program poleć swój sklep znajomemu
- Zapis do newslettera wraz z pop-upami
- Wishlista
- Rekomendacje behawioralne po wizycie/ zakupie
- Cross-selling/ up-selling transakcyjny
- Kampanie up-sellingowe
- Kampanie Afiliacyjne
NEWSLETTER NA NOWO
- Dynamiczny newsletter
- Generyczne treści np. ostatnio widziany produkt, bestseller
- Dynamiczne listy np. po mieście, całościowe wydatki lub konkretny produkt
- Newsletter kategorii
- Newsletter SMS
- Niestandardowi odbiorcy np. klienci okresowi
- Edytor Drag and Drop
- Kampanie wielojęzyczne
- Kampanie testów A/B
MARKETING NA STRONIE
- System rekomendacji Marketing Machine (scenariusze w zależności od zachowania klienta)
- Rekomendacje Pop-Up
- Pop-Upy odzyskiwania koszyków
- Powitalny Pop-Up
- Pop-up akcji
- Subskrypcje newslettera
- Subskrypcje numeru telefonu
- Widget Push
- Notyfikacje Web-push
- Web Layers
REKLAMA:
- Reklamy społecznościowe
- Śledzenie kodów i dynamiczne listy
- Dynamiczna lista remarketingu
- Integracje reklamy i e-mail (odbiorcy z akcji e-mail)
- Odzyskiwanie koszyków i kampanie upsell
- Lejki sprzedażowe
- Odbiorcy look-alike w Big Data
RAPORTOWANIE I ANALITYKA
- Atrybucja po otwarciu/kliknięciu
- Metryki Biznesowe: CLV, AOV, Impact Rate
- Monitorowane baz danych i list
- Raporty zwrotu z kampanii newsletterowych. automatyzacji. rekomendacji
- Głęboka integracja Google Analytics