Premium Club Sky-Shop

Zyskaj jeszcze więcej dla Twojego biznesu!

Dołącz do Premium Club i zyskaj bonusy przygotowane z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach. Zyskaj szybki serwer dla sklepu, priorytet obsługi zgłoszeń, czat techniczny dostępny bezpośrednio w panelu sklepu i stałe zniżki na abonament!


Warning: foreach() argument must be of type array|object, bool given in /var/www/vhosts/sky-shop.jcd.pl/httpdocs/wp-content/themes/skyshop/modules/heroSub.php on line 291
premium club dla klientow sky shop

Co zyskasz dołączając do Premium Club?

Szybki i wydajny serwer dla sklepu

Techniczny livechat w panelu sklepu

Pierwszeństwo obsługi e-mail

Pierwszeństwo obsługi na infolinii

Certyfikat SSL Silver na rok gratis

Do 10% rabatu na abonament

Wkrótce kolejne zniżki i bonusy

Szybki i wydajny serwer OneSky

Przeniesiemy Twój sklep na najszybszy i najbardziej wydajny serwer, jakim dysponujemy, czyli OneSky.

Twoi klienci odczują zmianę w prędkości ładowania sklepu nawet w szczycie sezonu. Od momentu przejścia na OneSky poruszanie się po panelu administracyjnym sklepu będzie jeszcze szybsze, a wykonanie kolejek zadań w ramach integracji zewnętrznych (w tym Allegro i hurtownie) potrwa krócej.

serwer premium sky shop

Czat techniczny w panelu sklepu

W Twoim panelu sklepu pojawi się LiveChat. Od teraz pytania techniczne zadasz bezpośrednio na czacie, bez konieczności wysyłania zgłoszenia mailowego.

Czat jest dostępny w dni robocze w godzinach 9:00 – 17:00

czat obsluga w panelu

Pierwszeństwo obsługi zgłoszeń mailowych

Zyskasz pierwszeństwo odpowiedzi na pytania zadawane drogą mailową dzięki czemu czas odpowiedzi na Twoje pytania będzie dużo krótszy.

Obsługa jest dostępna w godzinach naszej pracy.

pierwszenstwo obslugi skyshop

Pierwszeństwo obsługi na infolinii

Nie musisz oczekiwać w kolejce na połączenie z konsultantem na infolinii! Przy połączeniu automatycznie otrzymasz pierwsze miejsce w kolejce.

Obsługa jest dostępna w godzinach naszej pracy.

Certyfikat SSL Silver GRATIS

Bez dodatkowych opłat zainstalujemy w Twoim sklepie certyfikat SSL Silver o wartości 590 zł rocznie.

Certyfikat będzie odnawiany cyklicznie, co roku przez cały okres przynależności do Premium Club.

certyfikat ssl silver premium club

Do 10% rabatu na abonament sklepu

Do Twojego konta przypiszemy żniżkę w wysokości 5% lub 10% do wykorzystania na dowolny aboanement.

Rabat jest dostępny do wykorzystania natychmiast i obowiązuje przez cały czas korzystania z Premium Club.

Dołącz do Premium Club w przedsprzedaży i bądź gotowy na sezon!

sky shop premium club przedsprzedaz

Premium Club Sky-Shop – Promocja w przedsprzedaży!

Dołącz do członków Premium Club i ciesz się dodatkowymi korzyściami i zniżkami.

Szybki serwer sklepu | Czat techniczny ze Sky-Shop | Zniżki | Pierwszeństwo kontaktu

PremiumClub Standard

149 zł/mies.

229 zł/mies.

Wybieram
  • Szybki i wydajny serwer OneSky dla Twojego sklepu
  • 5% rabatu na dowolny abonament
Najkorzystniejszy

PremiumClub VIP

199 zł/mies.

299 zł/mies.

Wybieram
  • Szybki i wydajny serwer OneSky dla Twojego sklepu
  • 10% rabatu na dowolny abonament
  • Czat (LiveChat) techniczny z konsultantem w panelu administracyjnym
  • Pierwszeństwo odpowiedzi mailowych
  • Pierwszeństwo w kolejce na infolinii
  • Gratis: certyfikat SSL Silver (wartość 590 zł) odnawiany co roku!

Podane ceny są cenami netto. Należy doliczyć do nich podatek VAT.

kontakt premium club sky shop

Masz pytania dotyczące Premium Club?

Zadzwoń: 12 386 01 30

Kontakt e-mail: info@sky-shop.pl

Najczęściej zadawane pytania o Sky-Shop Premium Club

1. Kiedy usługa zostanie aktywowana w przypadku zakupu w przedsprzedaży?

Aktualnie dokonujesz zakupu w przedsprzedaży. Usługa zostanie uruchomiona 4 października.

2. Ile wynosi czas odpowiedzi na zgłoszenia mailowe?

Średni czas odpowiedzi na zgłoszenia mailowe wynosi około 45 minut. Pamiętaj że masz priorytet odpowiedzi i odpowiedź może pojawić się nawet w ciągu kilku-kilkunastu minut.

Czas liczony jest w godzinach naszej pracy.

 

3. Pierwszeństwo kontaktu, a zgłoszenia techniczne.

Pierwszeństwo odpowiedz mailowych oraz pierwszeństwo na infolinii dotyczy pierwszeństwa odebrania połączenia oraz pierwszeństwa odpowiedzi na pytania mailowe związanych z bieżącym funkcjonowaniem sklepu oraz pomocą w jego konfiguracji i użytkowaniu. Pierwszeństwo odpowiedzi nie ma związku z realizacją zgłoszeń technicznych (zgłoszeń nowych funkcjonalności, zgłoszeń błędów, zgłoszeń zmian w oprogramowaniu) wymagających zaangażowania działu IT.

4. Kiedy mogę korzystać ze zniżek?

Ze zniżek możesz korzystać od 1 dnia korzystania z usługi. (Start usługi 4 października)

5. Kiedy będzie widoczny LiveChat w panelu administracyjnym?

Livechat będzie widoczny od razu w panelu administracyjnym. Będzie on dostępny w godzinach naszej pracy. (Start usługi 4 października)

ZWYCIĘZCA ETRADE AWARDS za najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020
ZDOBYWCA PODIUM W KONKURSIE EKOMERS 2016 na najlepszą platformę sklepową OTRZYMALIŚMY CERTYFIKAT CENEO świadczący o jakości oprogramowania według Ceneo
NAGRODA KONSUMENTA 2019 za wysoką jakość i zadowolenie Klienta