Karta produktu w sklepach Sky-Shop w czytelny sposób przekazuje wszystkie niezbędne informacje i przyczynia się do szybkiego podjęcia decyzji zakupowej. Dzięki niej Twoi klienci nie będą opuszczać Twojego sklepu z pustymi rękoma!
Promocje okresowe zwiększają sprzedaż poprzez motywowanie klienta do podejmowania szybszych decyzji zakupowych. Krótki czas, w jakim obowiązuje rabat na dany produkt, podkreśla unikatowość Twojej oferty.
Informacja o promocji wyświetlana jest na karcie produktu oraz przy produkcie na liście produktów.
Przedstawiaj dostępne kolory produkty w atrakcyjny sposób. Wyświetl je w formie czytelnych kółek odpowiadających barwom Twojego asortymentu.
W celu lepszego zaprezentowania oryginalnych tekstur i drobnych wzorów, możesz wgrać własny plik z grafiką. Wyświetlona jako uzupełnienie wybranego koloru pozwoli przyjrzeć się produktom z bliska.
Czytelność karty produktu jest kluczowa dla wygodnego wyboru poszczególnych parametrów. Kolejny krok do jej zwiększenia stanowi zastosowanie buttonów umożliwiających wybór rozmiaru produktu.
Przejrzyste kafelki zawierające poszczególne informacje znacznie ułatwią klientowi wybór interesujących go właściwości.
Po najechaniu kursorem na zdjęcie użytkownik ma możliwość poznania szczegółów produktu. Możliwość jego powiększenia w oknie obok pozwoli dokładnie przyjrzeć się detalom, którymi klient jest zainteresowany.
Karta produktu została zaprojektowana tak, aby wszystkie prezentowane w niej informacje były spójne i czytelne dla klienta. Zastosowanie zasad UX jest gwarancją zwiększania konwersji sprzedażowej w Twoim e-sklepie.
Wszystkie informacje, które mają zostać zawarte w karcie produktu, z łatwością ustawisz w panelu administracyjnym.
Dzięki Sky-Shop możesz sprzedawać w dowolnej jednostce miar. Sprzedawaj produkt na palety, na metry kwadratowe, na litry, z uwzględnieniem jednostek innych niż sztuki.
Dodatkowo, możesz określić stosunek 1 szt. towaru do jednostki miary np.: 1 szt. = 1,43 m² lub 1 szt. = 2,5 l etc. Istnieje także możliwość ustawienia dzielenia sztuk, dzięki czemu klient może kupić określoną część towaru np.: 0,5 szt.
Sprzedawaj poprzez cross-selling, czyli sprzedaż krzyżową! Potencjalnemu klientowi na karcie produktu lub w innym miejscu sklepu możesz wyświetlać produkty łączące się z aktualnie oglądanym asortymentem. Skorzystaj z następujących kategorii:
Na karcie produktu możesz wyświetlić komunikat/informację, którą kierujesz do klientów. Zostanie wyświetlona przy każdym towarze.
Dodatkowo, posiadamy opcję „zostaw telefon”. To dzięki niej na Twojego maila wpłyną pełne dane klienta zawierające: pytanie, numer telefonu oraz link do produktu, którym jest zainteresowany.
Na karcie produktu wyświetlana jest wygodna tabelka z jego parametrami.
Jeśli ich liczba przekroczy dopuszczalny limit, tabela zostanie przeniesiona do opisu produktu, umożliwiając zaprezentowanie wszystkich informacji o oferowanym towarze w czytelny sposób.
Galeria każdego z produktów umożliwia oglądanie zarówno zdjęć w wersji miniaturowej, jak i na pełnym ekranie. Jeśli nie poprzestaniesz na zdjęciu głównym, zyskasz szansę lepszej prezentacji oferowanego asortymentu i pokazania wszystkich jego zalet.
Karta produktu może zostać zapisana w formie pliku PDF. Klienci cenią tę opcję z uwagi na możliwość uzyskania wydruku i porównywania poszczególnych sprzętów.
Co więcej, funkcja dostępna jest także w koszyku, co pozwala na szybkie wygenerowanie zestawienia dokonanych zakupów.
Klienci cenią szybki i sprawny kontakt ze sklepem internetowym. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, możesz aktywować przycisk „Zadaj pytanie”. Treść wpisana w okno zostanie przesłana do Ciebie wraz z informacją kontaktową i linkiem do produktu, którego dotyczy.