Tworzymy polski rynek e-commerce od 2009 roku. Podczas 13 lat działalności Sky-Shop stał się jedną z kluczowych platform dla sklepów internetowych. Dziś przyszedł czas na zmiany, które jasno i wyraźnie pokażą kierunek, w którym zmierzamy. Poznaj nowe logo Sky-Shop!
Nową identyfikację wizualną stworzyliśmy w 100% samodzielnie. Realizowanie rebrandingu in-house dało nam pełną kontrolę nad całym procesem twórczym. Dzięki temu logo i pozostałe elementy graficzne w pełni odzwierciedlają ducha marki.
Co ciekawe, na potrzeby nowego logo Sky-Shop powstał unikalny krój pisma!
Na pokładzie witamy energetyzujący żółty! To on stał się naszym nowym podstawowym kolorem. Żółty jest źródłem pozytywnych emocji, wyostrza zmysły i pobudza do działania.
Funkcję koloru pomocniczego w identyfikacji wizualnej pełni fiolet.
Czerwony koszyk zakupowy wpisany w chmurkę towarzyszył nam przez wiele lat. Dziś, po rebrandingu, nadal pozostaje w centrum uwagi. Jest elementem prostego i nowoczesnego sygnetu znajdującego się w środkowej części nazwy.
Na nietypowe umiejscowienie sygnetu wpłynęła obecność dywizu w nazwie Sky-Shop. Wykorzystaliśmy go do stworzenia uchwytu nawiązującego do zakupów i pozytywnych emocji, jakie z nich płyną.
“Tworząc logo dążyliśmy do jego uproszczenia, jednocześnie zachowując dotychczasowy element koszyka zakupowego. Dywiz zawarty w naszej nazwie stał się jego rączką. Zaokrąglony kształt budzi również pozytywne skojarzenia, nawiązując do uśmiechu.”
– mówi Barbara Kalinka, UI Designer w Sky-Shop.
Rebranding to naturalny krok w rozwoju Sky-Shop. Codziennie rozwijamy oprogramowanie, udostępniamy nowe funkcje i aktualizujemy już istniejące. Teraz nadszedł czas, by podkreślić wartości, jakimi się kierujemy.
Robimy, co w naszej mocy, żeby polski e-commerce był: