Warning: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/sky-shop.jcd.pl/httpdocs/wp-content/themes/skyshop/header.php on line 122

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/sky-shop.jcd.pl/httpdocs/wp-content/themes/skyshop/header.php on line 126
Praca pełny etat
Zakres: Pełny etat
Praca ikonka biuro
Biuro: Kraków
Praca ikonka oferujemy
Oferujemy: Umowę o Pracę lub B2B
Praca ikonka benefity
Benefity: MultiSport, Opieka Medyczna, Ubezpieczenie

Opis

Cześć, na co dzień tworzymy i rozwijamy Sky-Shop.pl. Jest to polska platforma sklepów internetowych działająca w modelu SaaS, powstała w 2009 roku z której do tej pory skorzystało ponad 90 000 sklepów internetowych. Aktualnie pracuje u nas prawie 50 osób i potrzebujemy Twojego wsparcia jako Specjalisty ds.: Kadr i Administracji

Będziesz odpowiadać przede wszystkim za kadry, administrację biurową, wsparcie pracowników w codziennym funkcjonowaniu w biurze oraz wsparciem naszej księgowej, a także będziesz wspierać kadrę zarządzającą w procesach rekrutacyjnych i bieżących sprawach organizacyjnych.

Super jeżeli masz doświadczenie z firmy IT. Liczymy na Twoją kreatywność, otwartą głowę ale również na dobre umiejętności komunikacyjne no i pozytywne nastawienie 🙂

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Wsparcie kadry zarządzającej we wszelkich sprawach administracyjnych
  • Przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, dokumentów kadrowych, urlopy, L4, PPK, wniosków itp.
  • Prowadzenie teczek pracowniczych, obsługa benefitów, BHP i badań lekarskich
  • Ścisła współpraca z księgową w zakresie listy płac
  • Prowadzenie ewidencji pracowniczej w systemie Enova
  • Prowadzenie bieżącej obsługi dokumentów i ich obiegu w firmie
  • Bieżący nadzór nad fakturami kosztowymi i płatnościami dotyczących usług i narzędzi niezbędnych do funkcjonowania firmy np. : media, usługi, licencje itp.
  • Bieżące zaopatrzenie biura w potrzebne artykuły biurowe, spożywcze oraz elementy wyposażenia biura
  • Dbanie o estetykę i porządek w biurze oraz współpraca z administracją biurowca
  • Wsparcie wszystkich działów firmy w codziennym funkcjonowaniu w biurze – organizacja miejsca pracy, sprzętu oraz wsparcie w sprawach kadrowych
  • Wsparcie w procesie rekrutacyjnym: publikacja ogłoszeń o pracę, wstępna selekcja CV, umawianie kandydatów itp.
  • Onboarding nowych pracowników (organizacja stanowiska pracy)
  • Organizacja firmowych spotkań, wyjazdów organizacyjnych, delegacji
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, redagowanie pism

 

Czego oczekujemy:

  • Co najmniej 4 letnie doświadczenie na podobnych stanowisku związanym z kadrami i administracją
  • Znajomość aktualnego prawa pracy
  • Wielozadaniowość, rezolutność i ambicja
  • Pozytywne nastawienie i poczucie humoru 🙂
  • Znajomość programu Enova
  • Znajomość zasad etykiety biurowej
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Dobra umiejętność korzystania z pakietu Office: Word / Excel
  • Dobra umiejętność prowadzenia zrozumiałem korespondencji mailowej i telefonicznej
  • Bardzo dobra umiejętność zarządzania czasem
  • Bardzo dobra umiejętność organizacyjna
  • Zaangażowanie i optymizm

Oferujemy:

  • Umowa o Pracę
  • Premia kwartalne i roczne
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca w biurze w Krakowie
  • Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie
  • Bezpłatny parking firmowy oraz rowerownia
  • Ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i dostęp do platform szkoleniowych
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Prywatna Opieka Medyczna i opcjonalne ubezpieczenie grupowe
  • Wypady integracyjne np.: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
  • Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne
  • Owocowe wtorki, słodkie czwartki, pizza days :slight_smile:
  • Automat do gier Arcade
 

Aplikuję na stanowisko

    Nie wybrano pliku

    Administratorem danych osobowych jest SIEF-IT Sp z o.o., Gdańska 91/93, Łódź

    Jak się u nas pracuje?

    Krótka historia:

    Sky-Shop to polska platforma sklepów internetowych istniejąca od 2009 roku z której do tej pory skorzystało ponad 35 000 sklepów internetowych

    Działamy w modelu SaaS (abonament) w ramach którego Klient otrzymuje kompleksowe oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego wraz z aktualizacjami, serwerami oraz wsparciem technicznym. W firmie mamy kilka kluczowych działów: IT, Sprzedaż, Support, Marketing, Administracja

    Twórcą Sky-Shop jest Przemysław Matoga znany niegdyś jako Przemo który stworzył popularne fora dyskusyjne phpbb by Przemo

    Jak wygląda proces rekrutacji:

    Praca krok 1

    01

    Wyślij nam swoje CV

    Praca krok 2

    02

    Zapraszamy Cię na rozmowę kwalifikacyjną

    Praca krok 3

    03

    Wykonujesz zadanie testowe (dla działu IT)

    Praca krok 4

    04

    Otrzymujesz od nas propozycje pracy

    Praca krok 5

    05

    Zaczynamy razem pracować!

    Zalety pracy w Sky-Shop