Wsparcie naszych klientów to dla nas priorytet. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oprogramowanie nie miało przed Tobą żadnych tajemnic. Nasi konsultanci to eksperci i pasjonaci e-commerce, którzy z chęcią odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.
Zakładając sklep na Sky-Shop, otrzymujesz dostęp do bezpłatnej pomocy technicznej bez żadnych ograniczeń.
Nasi doradcy są dostępni poprzez infolinię działającą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz poprzez e-mail: info@sky-shop.pl
Konsultanci w Sky-Shop to eksperci w swoich dziedzinach – możesz mieć pewność, że otrzymasz rzetelną i wyczerpującą odpowiedź na nurtujące Cię pytania i wątpliwości. Najlepszym potwierdzeniem jakości naszej obsługi są opinie naszych klientów.
Monitorujemy stabilność serwerów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. W przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych reagujemy natychmiast.
(Monitoring 24/7 nie jest związany ze wsparciem technicznym związanym z obsługą i konfiguracją sklepu – takie wsparcie jest świadczone w standardowych godzinach naszej pracy w dni robocze.)
Rozbudowana baza wiedzy stworzona z myślą o naszych klientach pozwoli Ci znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dbamy o to, aby regularnie pojawiały się tam rozbudowane poradniki, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez konfigurację oprogramowania.
Prowadzimy także bloga, na którym liczne wskazówki dotyczące prowadzenia sprzedaży internetowej i możliwości, jakie oferuje Sky-Shop.
W przypadku wątpliwości, możesz kontaktować się z nami bezpośrednio poprzez e-mail lub telefonicznie.
Nasza platforma posiada automatyczny system monitorujący działanie sklepu. W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek problemu technicznego, wysyłany jest e-mail alarmujący na adres administratora sklepu. Możesz wybrać kilka poziomów alarmowych: „lekki błąd”, „błąd ogólny”, „błąd krytyczny”.
Błędy lekkie:
Błędy ogólne:
Błędy krytyczne:
W przypadku błędów ogólnych oraz krytycznych powiadomienie wysyłane jest też do obsługi technicznej Sky-Shop.
Dzięki temu masz pewność, że niezależnie od okoliczności, Ty pierwszy dowiesz się o problemie, a obsługa Sky-Shop natychmiastowo zajmie się jego usunięciem.